مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 ساعت 17:252017-04-27اقتصادي

"پارس الکتریک" کارخانه ای که منتقدان روحانی تعطیل کردند


" کارخانه ای که حسن روحانی در مناظره های سال 92 از رکود و تعطیلی اش انتقاد کرد و گفت "لانه کبوترها شده" حالا مدتی است چرخ های تولیدش در اثر کمک های دولت یازدهم مجددا به چرخش درآمده و محصولاتش برای فروش صف کشیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسحر - پایگاه اطلاع رسانی دکتر حسن روحانی - پارس الکتریک در سال 1341توسط محمدتقی برخوردار تاسیس شد و البته چند دهه زمان لازم بود تا خبر ورشکستگی و رکودش دستمایه یک انتقاد اقتصادی در برنامه ای انتخاباتی بشود.

حسن روحانی در یکی از میزگردهای انتخابات ریاست جمهور سال 92 به سختی از رکود حاکم بر فضای صنعت و تولید انتقاد کرد و از جمله درباره این کارخانه گفت "چرا پارس الکتریک خانه کبوتران شده است؟" پس از روی کارآمدن دولت یازدهم اما کارخانه پارس الکتریک از محاق رکود و سایه ورشکستگی نجات یافت و مجددا به چرخه تولید بازگشت.

پارس الکتریک یکی از کارخانه هایی است که منتقدان حسن روحانی تلاش کردند تعطیلی آن را گردن دولت یازدهم بیندازند و البته در این میان به عمد چشم خود را بر روی اقدامات ایجابی برای بازگشت این کارخانه به چرخه تولید بستند.

سه سال بعد همزمان با فرارسیدن ایام انتخابات ریاست جمهوری منتقدان دولت با خبرسازی درباره تعطیلی این کارخانه تلاش کردند نه تنها اقدامات دولت در اینباره را نادیده بگیرند بلکه از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"پارس الکتریک" کارخانه ای که منتقدان روحانی تعطیل کردند

"پارس الکتریک" کارخانه ای که منتقدان روحانی تعطیل کردند