مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 ساعت 16:402017-04-27ورزشي

برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت هفته کارگر


به مناسبت گرامیداشت هفته ی کار و کارگر همایش پیاده روی خانواده در شهر یاسوج برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رییس هییت ورزش های همگانی استان با بیان این خبر گفت: برای برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت هفته کارگرترویج فرهنگ ورزش پیاده روی و شور و نشاط بین احاد مردم، همایش پیاده روی خانواده در شهر یاسوج و دیگر شهر ها و بخش های استان برگزار خواهد شد.

محمد علی رهامی زمان برگزاری این همایش را فردا جمعه هشتم اردیبهشت ماه 1396 اعلام کرد و افزود: همایش پیاده روی خانواده در شهر یاسوج از ساعت هفت و 30 دقیقه ی صبح از ابتدای جاده سلامتی جنب شرکت نفت تا تپه نورالشهدا برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری 2 تا 3 همایش بزرگ پیاده روی خانواده با حضور شبکه سوم سیما در شهرهای استان خبر داد و گفت: با هماهنگی انجام گرفته با فدراسیون ورزش های همگانی کشور، امسال نیز سعی می شود با حمایت مسئولان استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی چند همایش پیاده روی در شهرهای استان برگزار کنیم و امیدوارم شاهد حضور گسترده و خوب و منظم در این همایش ها باشیم.

رییس هییت ورزش های همگانی استان در پایان از حضور ریاست فدراسیون ورزش های همگانی کشور در روز دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه برای برگزاری مجمع سالیانه هییت استان خبر دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت هفته کارگر

برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت هفته کارگر