مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 ساعت 15:102017-04-27بين الملل

احتمال آغاز دور جدید مذاکرات یمن


سازمان ملل پس از چند دوره مذاکره ناموفق و شکست هفت دور آتش بس در یمن باردیگر از دور جدید مذاکرات صلح بین طرف های درگیری در یمن خبر داد.

- سازمان ملل پس از چند دوره مذاکره ناموفق و شکست هفت دور آتش بس در یمن باردیگر از دور جدید مذاکرات صلح بین طرف های درگیری در یمن خبر داد.

اسماعیل ولد شیخ احمد میانجیگر سازمان ملل متحد روز چهارشنبه اعلام کرد دور جدید مذاکرات صلح بین طرف های درگیر در یمن احتمال دارد تا پایان ماه مه شروع شود؛ اما ظاهرا تهدید به حمله نظامی به بندر حدیده مهمترین اهرم برای اعمال فشار به جنبش انصار است.

فرستاده ویژه سازمان ملل متحد به خبرگزاری فرانسه اعلام کرد مذاکرات برای جلوگیری از حمله نظامی احتمالی به بندر حدیده که تحت کنترل جنبش انصار الله است ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از ژنو، وی اعلام کرد این می تواند زمینه را برای توقف خصومت ها به معنی واقعی و بازگشت طرف های درگیر به میز مذاکره فراهم کند .

وی با بیان اینکه ما در مرحله مقدماتی قرار داریم اما شمارش معکوس آغاز شده است چون هدف من انجام این کار تا ماه رمضان است ابراز امیدواری کرد دور جدید مذاکرات قبل از ماه رمضان ( 27 ماه مه) آغاز شود .

فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در حالی از دوره جدید مذاکرات در یمن سخن می گوید که بیش از دو سال از تجاوز ائتلاف سعودی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال آغاز دور جدید مذاکرات یمن

احتمال آغاز دور جدید مذاکرات یمن