مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 ساعت 15:102017-04-27بين الملل

ابراز تاسف بیشتر انگلیسی ها از نتیجه همه پرسی درباره برگزیت


در پاسخ به این سوال که « شما فکر می کنید که رأی انگلیس به خروج از اتحادیه اروپا، کاری درست بود یا اشتباه؟ »، 45 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی ابراز تأسف کردند.

- در پاسخ به این سوال که شما فکر می کنید که رأی انگلیس به خروج از اتحادیه اروپا، کاری درست بود یا اشتباه؟ ، 45 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی ابراز تأسف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما"؛ نتایج نظرسنجی ها در انگلیس نشان می دهد که بیشتر مردم این کشور برای نخستین بار، از نتیجه همه پرسی 23 ژوئن 2016 در مورد خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برگزیت) متأسف هستند.

در پاسخ به این سوال که شما فکر می کنید که رأی انگلیس به خروج از اتحادیه اروپا، کاری درست بود یا اشتباه؟ ، 45 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی ابراز تأسف کردند، 43 درصد آن را تأیید و 12 درصد نیز در این باره ابراز تردید کردند.

این نظرسنجی روزهای سه شنبه و چهارشنبه توسط موسسه یوگاو (YouGov) صورت گرفت و یک هزار و 590 نفر در آن شرکت داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از لندن، این نخستین بار است که درصد بیشتری از مردم انگلیس بر این باورند که این همه پرسی به نتیجه ای بد منتهی شده است و این نشان می دهد که در این کشور همچنان در مورد این مسئله اختلاف نظر هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز تاسف بیشتر انگلیسی ها از نتیجه همه پرسی درباره برگزیت

ابراز تاسف بیشتر انگلیسی ها از نتیجه همه پرسی درباره برگزیت