مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 ساعت 14:252017-04-27بين الملل

تاکید وزیر انرژی سعودی بر همکاری باکو و ریاض در حوزه های انرژی و غیر انرژی


وزیر انرژی و منابع طبیعی عربستان سعودی: تلاش خواهیم کرد شرکت های بزرگ عربستان سعودی همچون SAAB و «معادن» را برای سرمایه گذاری غیرنفتی در جمهوری آذربایجان فعال کنیم.

- وزیر انرژی و منابع طبیعی عربستان سعودی: تلاش خواهیم کرد شرکت های بزرگ عربستان سعودی همچون SAAB و معادن را برای سرمایه گذاری غیرنفتی در جمهوری آذربایجان فعال کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما"؛ خالد عبدالعزیز الفالح، وزیر انرژی و منابع طبیعی عربستان سعودی که به باکو سفر کرده است، ضمن تاکید بر هماهنگی ریاض و باکو در سیاست های نفتی خود، گفت تلاش خواهیم کرد شرکت های بزرگ عربستان سعودی همچون SAAB و معادن را برای سرمایه گذاری غیرنفتی در جمهوری آذربایجان فعال کنیم.

خالد الفالح به خبرگزاری آذرتاج گفت: ما در هر طرح بین المللی، تفاهم داریم که به منافع منطقه خزر و خاورمیانه (غرب آسیا) خدمت می کند.

وزیر انرژی سعودی با قدردانی از جمهوری آذربایجان بخاطر کاهش روزانه 35 هزار بشکه در تولید نفت خود گفت: (جمهوری) آذربایجان در حصوص توافق میان کشورهای عضو و غیرعضو اوپک برای کاهش تولید، نقش کلیدی ایفاء کرد و به کاهش تولید خود نیز وفادار ماند.

وزیر انرژی سعودی گفت: عربستان سعودی و (جمهوری) آذربایجان ارزش های مشترکی دارند و در همین حال، به منابع طبیعی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر انرژی سعودی بر همکاری باکو و ریاض در حوزه های انرژی و غیر انرژی

تاکید وزیر انرژی سعودی بر همکاری باکو و ریاض در حوزه های انرژی و غیر انرژی