مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 ساعت 14:202017-04-27حوادث

انهدام باند سرقت احشام و مغازه توسط پلیس آگاهی کرمانشاه


رییس پلیس آگاهی استان از انهدام باند سرقت احشام و مغازه خبر داد و گفت: 80 رأس دام و 11 فقره سرقت مغازه کشف و سرکرده باند نیز دستگیر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز کرمانشاه، سرهنگ "محمدرضا امیری" رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه، در تشریح این خبر گفت: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر اینکه یکی از سارقان سابقه دار با تشکیل یک باند سه نفره در سطح استان کرمانشاه اقدام به سرقت احشام و مغازه می کنند، مراتب شناسایی و دستگیری در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی محل تردد و اختفای سرکرده این باند مشخص و ضمن هماهنگی با مقام قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارق حرفه ای در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقتی شد، اما با تلاش تیم پی جویی پرونده و بازجویی های علمی، ارائه مستندات و تحقیقات جامع به 20 فقره سرقت احشام و مغازه در سطح شهر کرمانشاه و روستاهای تابعه با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ امیری با اشاره به اینکه 80 رأس دام و 11 فقره سرقت مغازه از متهم کشف شده است، گفت: با راهنمایی متهم محلهای سرقت بازسازی و تعداد 20 نفر مالباخته نیز شناسایی شد، همچنین متهم پس از انجام تحقیقات به همراه پرونده به مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سرقت احشام و مغازه توسط پلیس آگاهی کرمانشاه

انهدام باند سرقت احشام و مغازه توسط پلیس آگاهی کرمانشاه