مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 ساعت 13:552017-04-27سياسي

مشکلات جامعه ناشی از سوء مدیریت است


«اگر همه مسئولین کشور در خدمت گذاری صادق و خالص باشند و حق به صاحب حق برسد، نباید شاهد باشیم که در گوشه کنار شهرها و روستاها بعضی افراد گرسنه می خوابند.

- اگر همه مسئولین کشور در خدمت گذاری صادق و خالص باشند و حق به صاحب حق برسد، نباید شاهد باشیم که در گوشه کنار شهرها و روستاها بعضی افراد گرسنه می خوابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری حوزه، آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر پنجشنبه (7 اردیبهشت) در دیدار با جمعی از مددکاران نیروی انتظامی در قم، از سوءمدیریت کشور، اختلاس ها و بی عدالتی های اجتماعی به شدت انتقاد کردند.

وی با تاکید بر اینکه نباید در جامعه اسلامی شاهد این گونه اتفاقات ناگوار باشیم اظهار کرد: هدف از بعثت انبیای الهی، تعالی انسان ها بوده، ولی متأسفانه مسائلی مانند بی عدالتی، اجرا نشدن حق و حقیقت، اختلاس و مانند آن باعث می شود به روح بعثت انبیاء الهی ضربه وارد شود.

این مرجع تقلید عنوان کرد: چرا باید در جامعه اسلامی مواردی مانند اختلاس باشد و چرا این قبیل امور به خوبی و شایسته رسیدگی نمی شود؟ باید از مسئولین سؤال کرد چرا کشور اسلامی که مردم آن انقلاب کرده اند به سمتی می رود که حقوق ها نایده گرفته می شود؟ همه این مشکلات ناشی از سوءمدیریت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات جامعه ناشی از سوء مدیریت است

مشکلات جامعه ناشی از سوء مدیریت است