موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 ساعت 13:202017-04-27اقتصادي

روانشناسی اقتصاد مقاومتی؛ توسعه کارایی منابع انسانی


اقتصاد مقاومتی برای اینکه استقرار یابد باید ابتدا به شکل باور درونی و مطلوبیت ذهنی در اید و همه فعالان اقتصادی به ضرورت و مزیت های تحقق ان ایمان داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "؛ این باور و مدیریت ذهنی باید در ادامه بتواند بر رویکردهای این موضوع ، متمرکز و دستاوردهای ملموس ارائه کند.

بنابر این همه چیز از مدیریت منابع انسانی و نیروی انسانی اغاز می شود و حوزه مدیریت منابع انسانی در دهه های اخیر وارد عرصه های حرفه ای و هوشمند شده است.

هنر مدیریت منابع انسانی هم ویرایش هنر جذب منابع انسانی (جذب ، حمایت ، حذف و تقویت) با رویکرد کارامدی است تا بتواند اهداف سازمانی تا ملی را در مسیر اقتصاد مقاومتی تحقق بخشد.

مدیران منابع انسانی تلاش می کنند در سطحی برتر شاخص های "معنویت سازمانی" را ارتقا دهند که شاه بیت اصلاح ساختار و توسعه نظام اداری را تشکیل می دهد.

معنویت سازمانی یا Spirituality in Organizations به معنی ارزش دانستن پیشرفت و سرنوشت یک سازمان برای تک تک نیروهای انسانی است و در برابر هر گونه شکست سازمانی در برابر رقیبان به شدت مقاومت و تلاش می کنند و تمایز سازمانی در مسیر برند شدن سازمان خود را هدف غایی خود می دانند تا کشور خود را ضمن حفظ استقلال به جایگاه واقعی خود برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روانشناسی اقتصاد مقاومتی؛ توسعه کارایی منابع انسانی

روانشناسی اقتصاد مقاومتی؛ توسعه کارایی منابع انسانی