مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 ساعت 11:352017-04-27سياسي

سند گزارش عملکرد دولت یازدهم به زودی رونمایی می شود


رییس ستاد انتخابات حسن روحانی با رونمایی از برنامه این ستاد برای دولت دوازدهم گفت: با ارایه این برنامه می خواهیم به جامعه بگوییم که مبارزات انتخاباتی مبارزات بگم بگم نیست بلکه مبارزه برنامه های افراد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری رییس ستاد انتخابات حسن روحانی صبح امروز در نشستی خبری با رونمایی از سند برنامه های دولت دوازدهم اظهار کرد: همکاران آقای روحانی، ستاد انتخابات و اتاق فکر ایشان موفق شدند که سند برنامه دولت دوازدهم را با شعار آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت تدوین و امروز رونمایی کنند.

وی گفت: رونمایی از این سند بدان معنا است که به جامعه بگوییم مبارزات انتخاباتی مبارزات بگم بگم نیست بلکه مبارزه برنامه افراد است.

هر نامزد باید در کارنامه خود یک برنامه و سابقه درخشان در سوابق اجرایی خود داشته باشد تا مردم این استنباط را داشته باشند که فردی که می خواهد رییس جمهور شود فردی توانمند است.

رییس ستاد انتخابات حسن روحانی همچنین خاطرنشان کرد: سند گزارش عملکرد دولت یازدهم در عرصه های مختلف به زودی از سوی ستاد انتخابات ایشان رونمایی خواهد شد.

شریعتمداری در بخش هایی از صحبت های خود با بیان اینکه در آستانه یک واقعه بزرگ در تاریخ جمهوری اسلامی ایران هستیم، اظهار کرد: طی روزها و ماه های اخیر همه تلاش ها برای ایجاد مشارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند گزارش عملکرد دولت یازدهم به زودی رونمایی می شود

سند گزارش عملکرد دولت یازدهم به زودی رونمایی می شود