مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 ساعت 10:152017-04-27سياسي

برنامه یکپارچه مدیریت پایدار منابع آب در حوضه دریاچه ارومیه آغاز شد


پروژه "برنامه یکپارچه مدیریت پایدار منابع آب در حوضه دریاچه ارومیه" با همکاری فائو و چند سازمان ملی و بین المللی، به زودی با نظارت ستاد احیای دریاچه ارومیه اجرا می شود.

- پروژه "برنامه یکپارچه مدیریت پایدار منابع آب در حوضه دریاچه ارومیه" با همکاری فائو و چند سازمان ملی و بین المللی، به زودی با نظارت ستاد احیای دریاچه ارومیه اجرا می شود.

در همین راستا، کارگاه دوروزه ای برای بررسی ظرفیت ها و راهکارهای اجرای این پروژه، امروز در دانشگاه ارومیه آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروژه "برنامه یکپارچه مدیریت پایدار منابع آب در حوضه دریاچه ارومیه" امروز کلید خورد.

برگزاری کارگاه دو روزه نشست مشترک برای شناسایی ظرفیت های سازمان های بین المللی در دانشگاه ارومیه، نخستین گام اجرای این پروژه است.

این مراسم با حضور جلال کلانتری دستیار ویژه معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امورخارجه در امور دیپلماسی آب، مسعود تجریشی مدیر دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه، سید مرتضی موسوی مدیرکل دفتر مدیریت به هم پیوسته منابع آب حوضه آبریز دریای خزر و دریاچه ارومیه، سلیمانی روزبهانی مدیر برنامه ریزی محیط زیست و توسعه اقتصادی و اجتماعی UNDP، مدیران دفتر مرکزی فائو در رم، مدیران منطقه ای فائو در قاهره، نمایندگانی از I


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه یکپارچه مدیریت پایدار منابع آب در حوضه دریاچه ارومیه آغاز شد

برنامه یکپارچه مدیریت پایدار منابع آب در حوضه دریاچه ارومیه آغاز شد