مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 ساعت 10:062017-04-27فناوري

اینستاگرام از مرز 700 میلیون کاربر گذشت


اینستاگرام اعلام کرد که تعداد کاربرانش در چهار ماه گذشته 100 میلیون نفر افزایش یافته و به بیش از 700 میلیون نفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو؛ به نظر می رسد در رقابت اپلیکیشن ها و سرویس های اشتراک گذاری عکس و ویدیوی کوتاه، اینستاگرام "در مقایسه با رقبا دست بالاتر دارد.

اینستاگرام که زیر نظر فیسبوک فعالیت می کند، اعلام کرد که در چهار ماه اخیر، تعداد کاربران خود را بیش از 1000 میلیون نفر افزایش داده و از این رو مجموع کاربران اینستاگرام به بیش از 700 میلیون نفر رسیده است.

یکی از عوامل اصلی افزایش تعداد کاربران اینستاگرام را باید در ویژگی های جدید این سرویس، نظیر Stories، Live Video و پیام های قابل حذف در دایرکت عنوان کرد.

فیسبوک در سال 2012 اینستاگرام را در حالی که تنها 13 کارمند داشت و تعداد کاربران آن نزدیک به 30 میلیون نفر بود، با پرداخت یک میلیارد دلار تصاحب کرد.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل و بنیان گذار فیسبوک، پس از تصاحب اینستاگرام به این نکته اشاره کرده بود که تصاحب این سرویس با این تعداد کاربر، موفقیت بزرگی برای این شبکه ی اجتماعی بوده است؛ چراکه فیسبوک تا آن زمان سرویسی با این حجم تصاحب نکرده بود.

اینستاگرام حاصل تلاش دو تن از فارغ التحصیلان دانشگاه استنفورد با نام های کوین سیستروم و مایک کریگر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینستاگرام از مرز 700 میلیون کاربر گذشت

اینستاگرام از مرز 700 میلیون کاربر گذشت