مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 ساعت 08:102017-04-27سياسي

اژه ای: دولت مدیران نجومی بگیر را عزل کرد


معاون اول قوه قضاییه در ادامه با بیان اینکه بار بسیاری از اشتباهات دستگاهها بر دوش این قوه است، گفت: مردم توقع دارند این قوه با همه این دستگاهها برخورد کند و از طرفی همان دستگاهها می خواهند به کمک آنها برویم که این کار در عمل، انجام شدنی نیست و در برخی موارد نیاز به ورود این قوه نیست.

وی وضعیت شرکت پدیده مشهد را یکی از این بحران ها دانست که ناشی از کوتاهی این دستگاهها بود و افزود: تعاونی میزان نیز که به هیچ عنوان به این قوه ارتباطی ندارد و تنها تعدادی از قضات در آن به عنوان هیات مدیره عضویت داشتند و ما خواستیم که از این قوه جدا شوند اما متاسفانه نشان این تعاونی بسیار شبیه نشان این قوه بود و این باعث اعتمادسازی برای مردم شد.

حجت الاسلام اژه ای ادامه داد: حدود 5 هزار تعاونی اعتبار توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت دهم مجوز گرفتند و اینکه چه کسی بر آنها نظارت می کند یا مجوز دارند و محدوده وظایف آنها چیست، مشخص نیست و همه از قوه قضاییه انتظار رسیدگی دارند و این قوه امکان اینکه تمام بار را بردارد، ندارد و باید دستگاهها قبل از بروز مشکل تدابیر لازم را بیندیشند.

وی با اشاره به موضوع حقوق های غیرمتعارف نیز گفت: در این زمینه 200 نفر را احضار کردیم که بطور میانگین 200 میلیون تومان در ماه دریافت می کردند و برخی بانکها و بیمه ها پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اژه ای: دولت مدیران نجومی بگیر را عزل کرد

اژه ای: دولت مدیران نجومی بگیر را عزل کرد