مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 23:402017-04-26بين الملل

الجزیره:اعتصاب غذای اسرای فلسطینی در زندان های اسراییل ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما"؛ شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد:اعتصاب غذای اسرای فلسطینی در زندان های اسراییل ادامه دارد.

الیاس کرام خبرنگار این شبکه در حیفا درباره دیدار ادامه اعتصاب غذای اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی گفت: اعتصاب غذای اسرای فلسطینی وارد دهمین روز خود شده است و تحرکات فلسطینیان در شهرهای کرانه باختری رود اردن و اینجا در داخل اراضی سال 1948 ادامه دارد.

اینجا شمار زیادی از فلسطینیان در جنوب حیفا برای ابراز همبستگی با اسرای فلسطینی اعتصاب غذا کرده ، تجمع کرده اند و از خواسته های عادلانه و انسانی آنان حمایت می کنند.

در میان اسرای فلسطینی، چهارده نفر از سکنه اراضی سال 1948 حضور دارند و اسراییل با مبادله این افراد در هر گونه توافق مبادله اسرا مخالفت می کند.

پیش بینی می شود تحرکات مردمی در شهرهای کرانه باختری بیشتر شود.

شاید شاهد تظاهرات گسترده مردمی در روزهای آینده باشیم.

امروز اعضای کمیته صلیب سرخ جهانی برای اولین بار وارد زندان های اسراییل شدند تا از اوضاع اسرا اطلاع یابند و از خواسته ها و مشکلات آنان واقف شوند.

مروان البرغوثی یکی از فعالان مهم فلسطینی که خواهان اعتصاب غذا شده بر ضرورت تحرکات فلسطینیان در حمایت از اعتصاب غذای اسرا تاکید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الجزیره:اعتصاب غذای اسرای فلسطینی در زندان های اسراییل ادامه دارد

الجزیره:اعتصاب غذای اسرای فلسطینی در زندان های اسراییل ادامه دارد