مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 18:002017-04-26سياسي

سابقه و تجربه رییس جمهور برای کشور تعیین کننده است


یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم با بیان اینکه ریاست جمهوری مهمترین جایگاه بعد از رهبری است، گفت: سابقه و تجربه رییس جمهور و اینکه تا چه حد به امور کلان کشور آگاه و آشنا است و قدرت تصمیم گیری دارد، - برای کشور تعیین کننده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا اسحاق جهانگیری در برنامه معرفی خود که از طریق موج رادیو ایران پخش شد ضمن ارائه سابقه ای از مسئولیت های اجرایی و سوابق کاری خود، گفت: از جمله طرح های مهمی که باید در دولت دوازدهم دنبال شود علاوه بر پیگیری سیاست اقتصاد مقاومتی، فقر زادیی و برطرف کردن چهره خشن فقر از جامعه اسلامی است.

وی افزود: ما در دولت یازدهم اقدامات زیادی در جهت کمک به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و رفع چهره خشن فقر انجام دادیم اما به نظر می آید باید کار جدی تری انجام شود.

آسیب های اجتماعی نیز باید در راس اولویت های دولت دوازدهم قرار گیرد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری همچنین به مشکلات دیگری همچون اعتیاد و حاشیه نشینی اشاره کرد و گفت: یکی از اصلی ترین ظرفیت های که باید به آن توجه شود، ظرفیت مدیریتی کشور است.

بدون اینکه به گرایش ها و وابستگی های سیاسی توجه شود به همه مدیران و نیروهای توانای کشور فرصت خدمت گذاری داده شود و هیچ کس به دلیل اینکه گرایش سیاسی اش با گرایش دولت حاکم در یک جهت نیست نباید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سابقه و تجربه رییس جمهور برای کشور تعیین کننده است

سابقه و تجربه رییس جمهور برای کشور تعیین کننده است