مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 17:402017-04-26فرهنگي

دومین جشنواره بین المللی موسیقی معاصر تهران؛ 6 تا 15 اردیبهشت


دومین جشنواره بین المللی موسیقی معاصر تهران از 6 تا 15 اردیبهشت در 3 محل موزه هنرهای معاصر تهران، بنیاد فرهنگی هنری رودکی و پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار می شود.

- دومین جشنواره بین المللی موسیقی معاصر تهران؛ 6 تا 15 اردیبهشت دومین جشنواره بین المللی موسیقی معاصر تهران از 6 تا 15 اردیبهشت در 3 محل موزه هنرهای معاصر تهران، بنیاد فرهنگی هنری رودکی و پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار می شود.

دبیر هنری دومین جشنواره بین المللی موسیقی معاصر تهران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" گفت: با همکاری مرکز موسیقی اسپکترو کارهای مربوط به دعوت و انتخاب گروه ها را انجام دادیم و کشورهای آلمان، لهستان، سوئد، فنلاند، ایتالیا، فرانسه و مصر برای حضور در دومین جشنواره بین المللی موسیقی معاصر تهران اعلام آمادگی کردند که پس از پایان روند بررسی سابقه گروه ها و هنرمندان متقاضی، بیش از 11 نفر از هنرمندان و گروه های مختلف در این جشنواره حضور می یابند.

نوید گوهری افزود: ارکستر نیلپر نیز به عنوان مجموعه ثابت جشنواره بین المللی موسیقی معاصر تهران که پارسال با هنرمندان لهستانی کنسرتی را برگزار کردند در این دوره با هنرمندان ایتالیایی به اجرای برنامه می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره بین المللی موسیقی معاصر تهران؛ 6 تا 15 اردیبهشت

دومین جشنواره بین المللی موسیقی معاصر تهران؛ 6 تا 15 اردیبهشت