مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 17:202017-04-26اجتماعي

انجمن اولیا و مربیان موجب ارتقای کیفیت آموزش و پرورش هستند


معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، انجمن اولیا و مربیان مدارس را موجب ارتقای کیفیت آموزش و پرورش دانست و به مدیران این نهاد آموزشی توصیه کرد در راستای اداره بهتر و فراهم کردن محیط سازنده در امور آموزشی و پرورشی، - از این ظرفیت استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ری، در جلسه تقدیر از انجمن های اولیا و مربیان نمونه، گفت: مشارکت اولیای دانش آموزان در امر آموزش و پرورش می تواند باعث تحول در نظام آموزشی و تربیت نیروی انسانی با کیفیت شود که به نوبه خود، باعث توسعه پایدار کشور می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان ری، فلسفه تشکیل انجمن اولیا و مربیان را، نیکو و مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: دغدغه ای که اولیا دانش آموزان نسبت به نظام آموزش و پرورش دارند، اگر در مسیر درستی هدایت شود، به ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی می انجامد که تاثیرات بلند مدت و پایداری در روند پیشرفت کشور خواهد داشت.

وی نظام آموزشی مشارکتی را نظامی مطلوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: وقتی که از تجربه اولیا و مربیان در زمینه های گوناگون استفاده می شود و آنها در امور مربوط به آموزش و پرورش فرزندانشان مشارکت داده می شوند، با دغدغه و اهتمام بیشتری مسائل را پیگیری کرده و این تعامل به کیفیت نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن اولیا و مربیان موجب ارتقای کیفیت آموزش و پرورش هستند

انجمن اولیا و مربیان موجب ارتقای کیفیت آموزش و پرورش هستند