مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 16:202017-04-26فناوري

30میلیارد تومان برای حوزه فناوری اطلاعات اردبیل هزینه شده است


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت:با اقدامات انجام یافته برای ایجاد بسترهای لازم در حوزه فناوری اطلاعات و خلق ثروت از آن 30 میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما" بهروز رزمی اظهار کرد: با اقدامات انجام یافته برای ایجاد بسترهای لازم در حوزه فناوری اطلاعات و خلق ثروت از آن 30 میلیارد تومان هزینه شده و راه اندازی شتاب دهنده ها نیز برای پیشبرد اهداف مورد نظر در دستور کار قرار داده شده که به همین منظور سال گذشته یک شرکت شتاب دهنده راه اندازی شده و امسال نیز یک شرکت جدید راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به این که هدف ما بهره گیری از ظرفیت های حوزه فناوری اطلاعات برای اشتغالزایی است، افزود: باید با برنامه های اساسی و هدفمند زمینه جذب جوانان و نوجوانان را به این بخش معطوف کرده و از ایده ها و خلاقیتهای آنان برای ایجاد فضای کسب و کار مناسب استفاده کنیم تا بتوانیم نتایج موفقی را در کمترین زمان ممکن به دست آوریم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: بستر ایجاد 209 فروشگاه اینترنتی در استان اردبیل فراهم شده و هم اکنون به تعداد دو هزار نفر نیز در حوزه فناوری اطلاعات استان اردبیل مشغول به کار هستند و بیش از 75 شرکت در حوزه نرم افزار و شبکه فعالیت دارند و بیش از 66 اپلیکیشن نیز در سال گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30میلیارد تومان برای حوزه فناوری اطلاعات اردبیل هزینه شده است

30میلیارد تومان برای حوزه فناوری اطلاعات اردبیل هزینه شده است