مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 16:152017-04-26بين الملل

مچ بند الکترونیکی برای حجاج ایرانی شایعه است


رییس سازمان حج و زیارت امضای قرارداد با عربستان برای تهیه مچ بندهای الکترونیکی حفاظتی و امنیتی را با قطعیت تکذیب کرد و گفت: استفاده زائران از مچ بند در حج طرحی از سوی کارگزاران جمهوری اسلامی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه انتشار شایعه هایی درباره برگزاری حج امسال، این بار به موضوع مچ بندهای الکترونیکی دامن زده شده که برای مذاکرات ایران و عربستان در سال گذشته نیز حواشی پدید آورد.

در مطلبی که رییس سازمان حج و زیارت آن را قاطعانه و کلا تکذیب کرده و شایعه ای بیش ندانسته، آمده است: سازمان حج و زیارت در کمال تعجب پای معاهده ننگین مچ بند الکترونیکی حفاظتی و امنیتی حجاج ایرانی را امضا کرده و جالب ترین نکته ی آن، هزینه مچ بندها است که از ایران گرفته می شود، یعنی از خود حجاج وجه آن گرفته می شود.

لکن نیروی امنیتی سعودی در مانیتور حجاج ما را رصد می کند، البته شایعاتی مبنی بر نصب هزاران دوربین مراقبتی در محل اسکان و گذرگاه ها و شاید محل هایی که نصب دوربین ممنوع است و همچنین حضور نیروهای امنیتی در بین حجاج مرد و زن ایرانی با لباس مبدل هم شنیده می شود.

از مسوولان می پرسیم حج رفتن به چه قیمتی؟ آیا لگدمال کردن غرور و عزت کشور عزیزان توسط وهابی های بی صفت می ارزد لطفا صدای اعتراض خود را به این تصمیم نابخردانه و ضد میهنی کسانی که مراسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مچ بند الکترونیکی برای حجاج ایرانی شایعه است

مچ بند الکترونیکی برای حجاج ایرانی شایعه است