مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 15:112017-04-26بين الملل

لندن را مجبور می کنیم تا 2020 بودجه مارا بدهد


منابعی خبر دادند اتحادیه اروپا قصد دارد انگلیس را مجبور کند تا سال 2020 به سهمیه خود برای تامین بودجه اتحادیه اروپا متعهد بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اتحادیه اروپا قصد دارد بریتانیا را مجبور کند تا سال 2020 سهمیه خود برای بودجه این اتحادیه را پرداخت کند.

به نوشته روزنامه تلگراف، منابع رده بالایی به روزنامه تلگراف گفته اند با وجود شروع فرآیند برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) این کشور باید تا سال 2020 سهمیه خود در تامین بودجه اتحادیه اروپا را پرداخت کند.

جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا این اتحادیه را با کمبود 10 میلیارد پوندی مواجه می کند که اضطراب قابل توجهی برای بروکسل خواهد بود.

منبعی به تلگراف گفت، بروکسل در حال تعیین چارچوب مذاکرات خروج بریتانیا از اتحادیه اروپاست و درباره تعهدات مالی بریتانیا می گویند لندن باید به واضح بگوید که بعداز تاریخ برگزیت و تا پایان دسامبر 2020 به این تعهدات مالی پایبند است.

این خبر در حالی منتشر شد که ژان کلود-یونگر رییس کمیسیون اروپا و مایکل برنیر مذاکره کننده برتر اتحادیه اروپا روز چهارشنبه (امروز) برای گفت وگوی رو در رو با ترزا می نخست وزیر بریتانیا وارد این کشور شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لندن را مجبور می کنیم تا 2020 بودجه مارا بدهد

لندن را مجبور می کنیم تا 2020 بودجه مارا بدهد