مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 15:112017-04-26بين الملل

رویس خواستار از سرگیری تحقیق درباره مبادله زندانیان ایران و آمریکا شد


رییس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به اینکه اوباما با پنهان کاری،برجام را به جامعه آمریکا فروخت، از وزارت خارجه و دادگستری این کشور خواست تا تحقیقات درباره مبادله زندانیان ایران و آمریکا را از سر بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، پایگاه خبری پالیتیکو در یک گزارش تحقیقی مفصلی در روز دوشنبه هفته جاری که بازتاب گسترده ای در محافل کارشناسی آمریکا داشت نوشته دولت باراک اوباما ، رییس جمهور سابق آمریکا تمامی موارد مربوط به مبادله زندانیان بین تهران و واشنگتن در دی ماه سال 1394 را علنی نکرده و درباره آن پنهان کاری کرده است.

پالیتیکو مدعی شد اوباما در دی ماه سال 1394 هنگام اعلام مبادله زندانیان گفته که هیچ یک از زندانیان ایرانی که به موجب توافق دو جانبه با ایران آزاد می شوند به جرائم مرتبط با تروریسم یا سایر جرائم مرتبط با آن متهم نشده بودند اما تعدادی از این زندانیان بر خلاف ادعای مقام های کاخ سفید، توسط مقام های وزارت دادگستری خود آمریکا به انتقال قطعات الکترونیکی قابل کاربست در موشک های کروز و موارد مشابه متهم شده بودند.

اد رویس رییس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا از وزارت خارجه و وزارت دادگستری این کشور خواست تا تحقیقات درباره شبکه های قاچاق تسلیحات ایران که دولت اوباما به صورت احمقانه آن را ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویس خواستار از سرگیری تحقیق درباره مبادله زندانیان ایران و آمریکا شد

رویس خواستار از سرگیری تحقیق درباره مبادله زندانیان ایران و آمریکا شد