مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 14:552017-04-26ورزشي

کتک کاری، فحاشی و قهر در لیگ دسته دو فوتبال


در سه بازی از شش بازی دیروز بین هوادارن و حتی کادرفنی تیم ها درگیری به وجود آمد که باعث شد یکی از این دیدارها نیمه کاره بماند و دیگری با وقفه های طولانی همراه شود.

- مهم ترین درگیری که باعث نیمه کاره ماندن بازی شد در دیدار شهرداری کاشان و داماش گیلان که به میزبانی کاشانی ها برگزار می شد، اتفاق افتاد.

در نیمه نخست این دیدار زمانی که داور نقطه پنالتی را به سود شهرداری کاشان نشان داد، هواداران دو تیم با هم درگیر شدند که این درگیری موجب متوقف شدن این دیدار شد.

البته پس از این درگیری دوباره بازی از سر گرفته شد ولی این پایان کار نبود! در دقیقه 50 زمانی که شهرداری کاشان گل سوم را به داماش گیلان زد تا از این تیم با نتیجه سه بر صفر پیش بیفتد، دوباره درگیری ها موجب توقف این دیدار شد که داور در این مرحله راضی به ادامه کار نشد و بازی را نیمه کاره اعلام کرد.

در دیدار دوم، درگیری ها از جانب تماشاگران نبود.

در اواسط نیمه نخست دیدار اروند خرمشهر و نفت و گاز گچساران که به میزبانی خرمشهری ها در حال برگزاری بود، سرمربیان دو تیم با یکدیگر درگیری شدید پیدا کردند که این درگیری، بازی را به کلی به حاشیه برد.

در ادامه کار هم کادر فنی اروند خرمشهر در ادامه رویه بدی که در لیگ های سطح یک و دو کشور وجود دارد به میانه میدان رفته و با نشستن در آنجا اعلام کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتک کاری، فحاشی و قهر در لیگ دسته دو فوتبال

کتک کاری، فحاشی و قهر در لیگ دسته دو فوتبال