مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 14:462017-04-26بين الملل

کنفدراسیون عمومی کار فرانسه: لوپن برای دموکراسی و انسجام اجتماعی کشور خطرناک است


کنفدراسیون عمومی کار فرانسه با صدور بیانیه ای به جمع مخالفان راهیابی نامزد حزب راست افراطی جبهه ملی به کاخ الیزه پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، در پی اعلام نتایج دور نخست انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، کنفدراسیون عمومی کار این کشور هم به جمع مخالفان نامزد حزب راست افراطی جبهه ملی پیوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه، کنفدراسیون عمومی کار با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نامزد جبهه ملی برای دموکراسی، انسجام اجتماعی و دنیای کار خطرناک است و کنفدراسیون عمومی کار به تلاش خود برای ایجاد مانع در مسیر پیشروی این حزب راست افراطی ادامه خواهد داد و معتقد است که حتی یک رأی نیز نباید به نامزد این حزب اختصاص داده شود.

بیانیه کنفدراسیون عمومی کار به عنوان بزرگترین اتحادیه کارگری فرانسه در مخالفت با راهیابی مارین لوپن به کاخ الیزه در حالی صورت می گیرد که بسیاری از سیاستمداران نسبت به پیروزی مارین لوپن در انتخابات ریاست جمهوری آتی این کشور و آینده فاجعه بار فرانسه در صورت پیروزی نامزد حزب راست افراطی جبهه ملی در انتخابات ریاست جمهوری 2017 هشدار داده اند.

این در حالیست که بسیاری از نمایندگان راست و چپ گرای فرانسه نیز در مخالفت با ورود و راهیابی نامزد جبهه ملی به کاخ الیزه اقدام به حمایت از نامزد جنبش پیشرو و وزیر اقتصاد پیشین دولت سوسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفدراسیون عمومی کار فرانسه: لوپن برای دموکراسی و انسجام اجتماعی کشور خطرناک است

کنفدراسیون عمومی کار فرانسه: لوپن برای دموکراسی و انسجام اجتماعی کشور خطرناک است