مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 14:252017-04-26بين الملل

اعزام نیروهای چینی به مرز کره شمالی


منابع خبری اعلام کردند به دنبال افزایش تنش در شبه جزیره کره، دولت چین شمار بیشتری از نیروهایش را در مرز با کره شمالی گسیل داشته است، شمار نیروهای چینی ارسالی به این منطقه در مرحله دوم، - حدود یکصد هزار نفر تخمین زده می شود.

العالم- روزنامه ژاپنی یوموری به نقل از منابع چینی از جمله چند منبع نظامی گزارش داد دولت چین علاوه بر این، سطح آماده باش نیروهای مسلحش را افزایش داده است.

تقویت حضور نظامی چین در مرز با کره شمالی از اواسط ماه آوریل جاری آغاز شده است.

آمریکا اخیرا به طور مستقیم اعلام کرده است در تعامل با کره شمالی که تقویت برنامه موشکی و هسته ای خود را سرعت بخشیده است همه گزینه ها روی میز قرار دارند.

این کشور سال گذشته اقدام به انجام دو آزمایش هسته ای کرده و 20 موشک بالستیک مختلف را آزمایش کرده است و براساس اطلاعات سازمان های هوا فضا، پیونگ یانگ مقدمات انجام ششمین آزمایش هسته ای اش در سایت ویژه واقع در شمال شرق آن کشور به پایان رسانده است.

در مرحله کنونی، شماری از کشتی های نیروی دریایی آمریکا به رهبری ناو هواپیمابر هسته ای کارل وینسون در حال عزیمت به سوی شبه جزیره کره است و همزمان با این اقدام، کشتی های جنگی ژاپنی مجهز به موشک نیز در حال رزمایش در چارچوب اقدام مشترک هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام نیروهای چینی به مرز کره شمالی

اعزام نیروهای چینی به مرز کره شمالی