مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 14:002017-04-26سياسي

بسته اخبار انتخاباتی ششم اردیبهشت


تمایل 58 درصد مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران در 103 کشور، اولین گفت وگوی زنده نامزدهای ریاست جمهوری، - کمال تبریزی نقطه نظرش را درباره ی فضای اجتماعی، سیاسی که منجر شد، طیف گسترده ای در هنگام ثبت نام در وزارت کشور متقاضی نامزدی ریاست جمهوری شوند، مطرح کرد.

یک پنجم فرم های ارسالی به شورای عالی برای بررسی نهایی انتخاب می شوند" دبیر شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با بیان اینکه یک پنجم فرم های ارسالی به شورای عالی برای بررسی نهایی انتخاب می شوند، گفت: شاخصه های کاندیداهای لیست اصلاح طلبان در سایت شورای عالی قرار دارد.

آیت الله مکارم شیرازی:سزاوار نیست برای 4 روز حکومت، دروغ و تهمت بزنید" آیت الله مکارم شیرازی گفت: آیا سزاوار است برای رسیدن به 4 روز حکومت، دست به دروغ و تهمت بزنید؟ بیایید انتخابات اسلامی برگزار کرده و نامزدها فقط خدمات خود را اعلام کنند؛ چرا پیشرفت خود را در نابودی دیگری می دانید؟ البته برخی نیز نظام را برای پیشرفت خود تخریب می کنند که حرکتی نادرست است.

رصد کامل و دقیق فضای مجازی به منظور جلوگیری از تخلفات انتخاباتی" دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: با تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با جرایم و تخلفات انتخاباتی روند برگزاری انتخابات و جرایم و تخلفات احتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته اخبار انتخاباتی ششم اردیبهشت

بسته اخبار انتخاباتی ششم اردیبهشت