مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 13:202017-04-26ورزشي

استقلال با الماس جدید خود تمدید می کند؟


رضایی بازیکنی است که خوب شوت می زند، خوب خود را در موقعیت گل قرار می دهد و هم به خوبی می تواند هم تیمی هایش را صاحب موقعیت گل کند و از این نظر می توان به او الماس جدید استقلال لقب داد.

- استقلال باید موفقیت این فصل خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را تا حد زیادی مدیون مهاجم تیم خود باشد و کمتر کسی است که در این موضوع شکی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در روزهایی که به پایان فصل نزدیک می شویم و تقریبا تمام بازیکنان تحت تاثیر بازی های فشرده لیگ کمی با افت روبرو شده اند، کاوه رضایی کاملا در فرم اول فصل بازی می کند و نه از دودنگی اش کم شده است و نه کیفیت بازی اش تغییری کرده است.

فوتبال کاوه ضایی یک خصوصیت بسیار بارز دارد و آن هم این است که از دقیقه یک تا نود می تواند با یک ریتم مشخص استارت بزند و بین مدافعان حریف حرکت کند، او در تمام طول بازی با دوندگی بالا مدافعان حریف را کلافه می کند و همین خصوصیات از کاوه رضایی یک بازیکن منحصر به فرد ساخته است.

رضایی در بازی شب گذشته بارها با اوت های بلندش، ضربات ایستگاهی و مهمتر از همه قراردادن خود در موقعیت گل موفق شد خط دفاع الاهلی را اذیت کند و به جز گلی که زد چند بار هم به دروازه حریف نزدیک شد که با بدشانسی توپ های او وارد دروازه حریف نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال با الماس جدید خود تمدید می کند؟

استقلال با الماس جدید خود تمدید می کند؟