مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 11:262017-04-26سياسي

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور: نباید در مسیر اجرای کاداستر سنگ اندازی شود


تنها راه شفاف سازی در معاملات و پیشگیری از فساد و تخلفات و سوء استفاده از اراضی، اجرای طرح کاداستر است لذا نباید در مسیر آن سنگ اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، احمد تویسرکانیدر جریان بازدید نایب رییس مجلس شورای اسلامی از اداره کل کاداستر با هدف رسیدگی به مشکل بودجه این طرح سخن اظهار داشت: یکی از کارهای مهم اساسی و زیرساخت توسعه کشور در راستای شفافیت و جلوگیری از زمین خواری و فساد در معاملات بخش املاک، اجرای کاداستر است که متأسفانه بعد از چهل سال به دلیل موانع موجود تا کنون به نتیجه نرسیده است.

وی اظهار داشت: با پیگیری و کار کارشناسی فراوان نهایتاً در دوره قبل مجلس شورای اسلامی، این موضوع در قالب طرح پیگیری و در پایان سال 93 قانون جامع حدنگار(کاداستر) به تصویب رسید و از ابتدای سال 94 اجرایی گردید.

تویسرکانی افزود: در اجرای این قانون، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موظف شد با اختصاص صد در صد درآمدهای این طرح جهت اجرا ظرف مدت 5 سال نسبت به اجرای کامل کاداستر در کشور اقدام کند.

وی گفت: این سازمان با تمام ظرفیت بلافاصله کار را شروع کرده و طی یک سال موفقیت های چشمگیری حاصل شد اما تصویب قانون بودجه 96 در مجلس شورای اسلامی و تخصیص بخشی از منابع به هلال احمر، اجرای کاداستر با کندی جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور: نباید در مسیر اجرای کاداستر سنگ اندازی شود

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور: نباید در مسیر اجرای کاداستر سنگ اندازی شود