مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 11:202017-04-26سياسي

یک ساعت ماساژ چند؟/ ماساژدرمانی ممنوع


رییس اتحادیه گرمابه داران، سونا و ماساژ تاکید دارد استفاده از ماساژ برای مقاصد درمانی موضوعی است که نیاز به تخصص لازم در حوزه پزشکی دارد برهمین اساس افراد نمی توانند با گذراندن دوره های شش ماهه یا یکساله ماساژ ادعای ارائه خدمات درمانی داشته باشند.

- سید مهدی سجادی نیری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از سال 1389 به دنبال پیگیری های صورت گرفته بحث ماساژ هم به خدمات اتحادیه ما افزوده شد اما از همان زمان برخی سازمان های دولتی بر این نکته اصرار دارند که ارائه ی این خدمات و رسیدگی به این وضعیت به آنها مربوط می شود.

معاونت طب سوزنی وزارت بهداشت، سازمان تربیت بدنی و سازمان فنی و حرفه ای کشور مهم ترین مراکزی هستند که براین نکته تاکید داشته و به خصوص در مورد بحث آموزش خود را متولی می دانند.

وی افزود: اما به هر صورت مرجعی که می تواند برای انجام یک فعالیت جواز کار صادر کند اتحادیه های صنفی هستند.

البته طی این مدت ما براساس برخی موضوعات تا مدتی دست نگه داشته و جوازی در این حوزه صادر نکردیم اما طی یک تا دو سال گذشته برای 15 مرکز ماساژ مجوزهای لازم صادر شده است.

رییس اتحادیه گرمابه داران، سونا و ماساژ در پاسخ به این سوال که با این وجود در حال حاضر مراکز بسیاری به ارائه خدمات ماساژ می پردازند، اظهار کرد: آنچه در این واحدها رخ می دهد خلاف قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ساعت ماساژ چند؟/ ماساژدرمانی ممنوع

یک ساعت ماساژ چند؟/ ماساژدرمانی ممنوع