مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 11:102017-04-26فرهنگي

برگزاری جشنواره اقوام ایرانی در سرپل ذهاب


جشنواره اقوام ایرانی درسرپلذهاب درحال برگزاری است - "مرکزکرمانشاه فرماندار سرپل ذهاب ضمن ضرورت توجه به فرهنگ و معرفی جاذبه و سنت های بومی شهرستان از برگزاری جشنواره های فرهنگی اقوام ایرانی، جشنواره گوجه سبز و نمایشگاه صنایع دستی در سرپل ذهاب خبر داد.

سنجابی در این خصوص افزود: این نمایشگاه با برپایی 60 غرفه و بمدت 10 روز تا 15 ماه جاری از عرضه صنایع دستی تا برپایی جشنواره گوجه سبز (آلوچه) و جشنواره اقوام ایرانی با حضور گروه نمایشی و موسیقی محلی از استان خراسان شمالی، دایر است.

وی با عنوان اینکه معرفی منطقه زیبای گردشگری پیران نیز از برنامه های جنبی این نمایشگاه است افزود: در این جشنواره سوغات دیگر شهرهای مهم کشوراز جمله استان های قم، کردستان، اصفهان، کرمانشاه، تبریز، یزد و همدان نیز عرضه می شود.

وی گفت:: این جشنواره به همراه جشنواره اقوام ایرانی با هدف معرفی آبشار پیران و سایر جاذبه های گردشگردی با دعوت از نمایندگانی از استانهای دیگر کشوربه منظورعرضه محصولات صنایع دستی و سوغات شهر های خود از سراسر کشور در حال اجرااست.

سنجابی افزود: علاوه بر معرفی فرهنگ و هدایای شهر با فرهنگ و اصالت سرپل ذهاب، شرکت کنندگان، با اطلاعات مفیدی در خصوص بزرگترین آبشار خاورمیانه یعنی آبشار پیران و سایر جاذبه های گردشگری و ظرفیت های مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره اقوام ایرانی در سرپل ذهاب

برگزاری جشنواره اقوام ایرانی در سرپل ذهاب