مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 11:052017-04-26اقتصادي

ممنوعیت فروش «دارو» در عطاری ها


مدیرکل نظارت بر داروهای طبیعی و سنتی سازمان غذا و دارو از افزایش چندین برابری نظارت بر عطاری ها خبر داد و گفت: فرآورده های دارویی طبیعی و سنتی به هیچ وجه نباید در عطاری ها به فروش رسند؛ چرا که نمی توان اصالت آن ها را تضمین کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرحسین جمشیدی، درباره سرانجام طرح ساماندهی عطاری ها در کشور، گفت: خوشبختانه اتفاق بزرگی که در راستای طرح ساماندهی عطاری ها رخ داد، تشکیل مدیریت های متناظر اداره کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل های سازمان غذا و دارو در تمام دانشگاه های علوم پزشکی کشور بود.

یعنی در حال حاضر در کلیه دانشگاه های علوم پزشکی کشور مدیرکل متناظر اداره کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل ها وجود دارد که تفویض های آن چند ماه قبل انجام شد.

وی با بیان اینکه با این اتفاق یکی از اقدامات ما تسریع ساماندهی عطاری ها است، افزود: به طوریکه در حال حاضر نظارت های ما بر روی عطاری ها چندین برابر شده است.

جمشیدی درباره میزان تخلفات عطاری ها نیز اظهار کرد: مردم باید توجه کنند که از جایی خدمات دریافت کنند که از نظر قانونی مجاز باشد.

این درحالیست که باید بدانیم که فرآورده های دارویی طبیعی و سنتی به هیچ وجه نباید در عطاری ها به فروش رسند چرا که ما نمی توانیم اصالت آن را تضمین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت فروش «دارو» در عطاری ها

ممنوعیت فروش «دارو» در عطاری ها