مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 10:502017-04-26فرهنگي

چند پرسش از رضا میرکریمی / «احتمالا سوتفاهم شده است»


سید رضا میرکریمی با اشاره به اینکه هیچ صحبتی برای تغییر شکل برگزاری این جشنواره به صورت تفکیک شده از بخش ملی، مطرح نشده است، معتقد است: رتبه جشنواره جهانی فیلم فجر قطعا از 10 جشنواره جهانی درجه الف بالاتر است.

- دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر در روزهایی که به پایان این دوره از جشنواره نزدیک شده ایم در گفت وگویی با ایسنا به سوالاتی درباره احتمال ملحق شدن دوباره این جشنواره به بخش ملی، حضور بازرس فیاپف برای رتبه بندی این جشنواره، عملی نشدن طرح خیابان سینما در 30 تیر، بخش بازار جشنواره و نیز اکران محدود فیلم های قدیمی بازسازی شده پاسخ داد.

احتمالا سوءتفاهم شده است او ابتدا درباره اظهارنظری از رییس سازمان سینمایی مبنی بر اینکه درباره آینده فعالیت این جشنواره به صورت تفکیک شده از بخش ملی اعلام نظر می شود، آن هم در شرایطی که خودش گفته است که پس از اختتامیه برنامه های دور بعدی جشنواره را مانند سال قبل، پیگیری می کند، اظهار کرد: من با آقای حیدریان جدا از بحث کاری رفیق هستم و در مذاکرات شفاهی چنین چیزی مطرح نشده است.

با این حال از آنجا که هر دو ما در این روزها مشغولیت زیادی داریم، طبیعی است که موضوع را برای روزهای بعد نگه داریم تا درباره اندازه و شکل همکاری که مورد علاقه ایشان است صحبت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند پرسش از رضا میرکریمی / «احتمالا سوتفاهم شده است»

چند پرسش از رضا میرکریمی / «احتمالا سوتفاهم شده است»