مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 09:402017-04-26اجتماعي

حاشیه جاده از فرودگاه تا سرعین به مدت یک هفته پاکسازی می شود


نماینده تشکل های محیط زیست و منابع طبیعی استان اردبیل گفت: پاکسازی حاشیه جاده فرودگاه اردبیل تا شهر سرعین از روز جمعه یک اردیبهشت آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق پناهی در حاشیه طرح پاکسازی با بیان این مطلب گفت: این طرح زیر نظر دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و با مشارکت شهرداری انجام می شود .

نماینده تشکل های محیط زیست و منابع طبیعی استان اردبیل افزود: با وجود اینکه پاکسازی خارج از محدوده شهری است، شهرداری اردبیل با تمام وجود پای کار بوده است که جا دارد از زحمات عزیزان قدردانی شود .

پناهی با بیان اینکه زباله های رها شده در طبیعت مدت زمانی زیادی به جا مانده است کار پاکسازی به آهستگی و سختی پیش می رود، اضافه کرد: مسیر سه راهی تا سرعین به همت گروه مردمی علاقه مند به طبیعت از سرعین و با همراهی فرمانداری، شهرداری، محیط زیست و هلال احمر این شهر پاکسازی شد.

دبیر اتاق فکر محیط زیستی استان خاطرنشان کرد: از تمام علاقه مندان محیط زیستی و مردم برای مشارکت در این طرح دعوت می شود و انتظار داریم حس مسئولیت نسبت به جامعه از رهاسازی زباله های خود در هر نقطه ای جز سطل های زباله خودداری کنند.

به گفته پناهی، گروه آفرود اردبیل در روز نخست، موسسه حامیان زیست اندیش محیط آرمانی در روز دوم برنامه مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه جاده از فرودگاه تا سرعین به مدت یک هفته پاکسازی می شود

حاشیه جاده از فرودگاه تا سرعین به مدت یک هفته پاکسازی می شود