مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 08:402017-04-26فرهنگي

دو پیام تسلیت برای درگذشت فیروز زنوزی جلالی


بنیاد شعر و ادبیات داستانی و مدیرعامل خانه کتاب با انتشار پیام هایی درگذشت فیروز زنوزی جلالی را تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنیاد شعر و ادبیات داستانی درگذشت فیروز زنوزی جلالی، نویسنده و مدرس داستان نویسی، را که روز سه شنبه پنجم اردیبهشت در پی ابتلا به سرطان ریه در بیمارستان مسیح دانشوری تهران از دنیا رفت، با این پیام تسلیت گفت: امروز، اهالی ادبیات، آفرینندگان داستان و ادب جویان جوان که سال ها در محضر شاگردی استاد زنوزی جلالی زانو زده بودند، نویسنده ای بزرگ و توانا و معلمی دلسوز و صبور را از دست دادند که خلأ حضورش در فضای داستان نویسی کشور به سادگی پر نخواهد شد.

بنیاد شعر و ادبیات داستانی درگذشت این نویسنده را که پس از ماه ها تحمل بیماری جانکاه سرطان و در یکی از عزیزترین روزهای اسلامی روی داد، صمیمانه به خانواده مرحوم زنوزی جلالی و جامعه ادبی کشور تسلیت می گوید.

در پیام مجید غلامی جلیسه، مدیر عامل خانه کتاب، نیز آمده است: خبر درگذشت فیروز زنوزی جلالی از نویسندگان پیشکسوت کشورمان و مدرس داستان نویسی موجب تأثر و تألم شد.

فقدان آن نیکمرد که در بیست و ششمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران به خاطر کتاب قاعده بازی مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفته بود، برای جامعه ادبی کشور ضایعه ای است جبران ناپذیر و غمی گران.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو پیام تسلیت برای درگذشت فیروز زنوزی جلالی

دو پیام تسلیت برای درگذشت فیروز زنوزی جلالی