مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 08:262017-04-26فرهنگي

راضیه تجار در گفت وگو با فارس: مرحوم زنوزی فردی سخت کوش و دارای دقت نظر بالا بود


راضیه تجار پیرامون مرحوم فیروز زنوزی جلالی گفت: مرحوم زنوزی دقت ویژه ای در انتخاب واژگان و کلمات داشت، بارها می شد که آثارش را بازنویسی می کرد، - بیشتر به مسایل فلسفی دقت داشت و نگاه ویژه ای به هستی و زندگی در آثارش دیده می شد.

" پیرامون قلم و شخصیت مرحوم فیروز زنوزی جلالی اظهار داشت: آقای زنوزی از نویسندگان، منتقدان و مدسان باسابقه کشورمان بودند.

وی ادامه داد: سال 66 در حوزه هنری با ایشان آشنا شدم، او هم به همراه دیگر دوستان نوینسده به جمع نویسندگان پیوست و تا قبل از بیماری اهل نوشتن بود.

به گفته تجار، مرحوم زنوزی دقت ویژه ای در انتخاب واژگان و کلمات داشت، بارها می شد که آثارش را بازنویسی می کرد، بیشتر به مسایل فلسفی دقت داشت و نگاه ویژه ای به هستی و زندگی در آثارش دیده می شد.

این عضو انجمن قلم در ادامه با تاکید بر اینکه اگر مخاطب عادی با آثار مرحوم زنوزی آشنا نبود درک این آثار کمی دیریاب به نظر می رسید اما برای خوانندگان که با کار او آشنا بودند اینگونه نبود گفت: آثار او شاید برای مخاطبان عادی دیریاب بود اما برای خوانندگان و افرادی که کار با روحشان گره خورده بود با لذت همراه بود.

وی زنوزی را فردی با دقت نظر بالا و دارای قلبی مهربان دانست و تصریح کرد: مرحوم زنوزی اط افراد جنگ زده بود که در آن سال ها در بوشهر زندگی می کرد اما زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راضیه تجار در گفت وگو با فارس: مرحوم زنوزی فردی سخت کوش و دارای دقت نظر بالا بود

راضیه تجار در گفت وگو با فارس: مرحوم زنوزی فردی سخت کوش و دارای دقت نظر بالا بود