مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 07:512017-04-26سياسي

وحدت، نشان دهنده پیروی از رسول اکرم(ص) است


دبیرکل مجمع جهانی تقریب تأکید کرد: تمام مسلمانان امروز می دانند که هدف آمریکا و انگلیس ایجاد تفرقه و درگیری های مذهبی در میان امت اسلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب روز سه شنبه طی سخنانی در بیست وششمین همایش دانش آموختگی طلاب دارالعلوم زاهدان با بیان اینکه پیروی از رسول اکرم(ص) به معنای وحدت، برادری و اخوت است، اظهار داشت: جامعه ای می تواند ادعای پیروی از رسول خدا(ص) کند که جامعه ای برادر، یکپارچه و یکدل باشد.

وی با اشاره به آیه شریفه إِنَّ الَّذِینَ فَرَّقُوا دِینَهُمْ وَ کانُوا شِیَعاً لَسْتَ مِنْهُمْ فِی شَیْ ءٍ إِنَّما أَمْرُهُمْ إِلَی اللَّهِ ثُمَّ یُنَبِّئُهُمْ بِما کانُوا یَفْعَلُونَ اظهار داشت: در این آیه قرآن کریم به صراحت اعلام می کند اگر جامعه اسلامی دچار پراکندگی، چند دستگی و تفرقه شد پیوندی با رسول اکرم(ص) ندارد لذا علامت پیروی از رسول اکرم(ص) این است که جامعه متحد باشد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب با بیان اینکه نخستین مرحله وحدت جامعه اسلامی میثاق است، اظهار داشت: مسلم با گفتن شهادتین میثاقی با خدا و رسول خدا می بندد که که نخستین گام وحدت و مقدمه ای برای وحدت حقیقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت، نشان دهنده پیروی از رسول اکرم(ص) است

وحدت، نشان دهنده پیروی از رسول اکرم(ص) است