مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 03:002017-04-25فرهنگي

سینما تنها برای سرگرمی اختراع نشد


«چیزی که من به مخاطبان ارائه می دهم در مقایسه با سینمای جریان اصلی به زندگی آنها نزدیک تر است.

سینما حدود 100 سال پیش تنها برای سرگرمی اختراع نشد، - چیزی که من به مخاطبان ارائه می دهم در مقایسه با سینمای جریان اصلی به زندگی آنها نزدیک تر است.

سینما حدود 100 سال پیش تنها برای سرگرمی اختراع نشد، ببایید تنوع را در فیلمسازی حفظ کنیم و برای کسانی که می خواهند، تفکر کنند نیز فیلم بسازیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم فارغ التحصیلی ساخته کریستین مونجیو کارگردان سرشناس رومانیایی که امسال در بخش نمایش های ویژه سی وپنجمین جشنواره جهانی فجر حضور دارد و نمایش آن با استقبال بسیار خوبی همراه شده است، اولین نمایش خود را سال گذشته در بخش رقابتی جشنواره کن تجربه کرد و در آن جا نیز مورد تحسین منتقدین قرار گرفت و در نهایت جایزه بهترین کارگردانی کن را از آن خود کرد.

این کارگردان رومانیایی که یکی از فیلمسازان مولف حال حاضر سینمای جهان محسوب می شود، در سال 2007 موفق شد با دیگر ساخته خود با عنوان 4 ماه، 3 هفته و 2 روز جایزه نخل طلای کن را از آن خود کند و در سال 2012 نیز با فیلم آنسوی تپه ها نیز مجددا تحسین ها را در کن برانگیخت و دو بازیگر زن این فیلم به صورت مشترک بهترین بازیگر زن جشنواره شدند و مونجیو نیز به جایزه بهترین فیلمنامه رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینما تنها برای سرگرمی اختراع نشد

سینما تنها برای سرگرمی اختراع نشد