مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اردیبهشت 1396 ساعت 23:012017-04-25بين الملل

نماینده آمریکا در سازمان ملل: باید به جای اسراییل، روی ایران تمرکز شود


نیکی هیلی که به داشتن مواضع ضدایرانی مشهور است، در میان یهودیان آمریکا گفته که سازمان ملل نباید روی اقدامات اسراییل تمرکز کند و این ایران است که اعمال و رفتارش باید زیر ذره بین باشد.

- نماینده آمریکا در سازمان ملل: باید به جای اسراییل، روی ایران تمرکز شود نیکی هیلی که به داشتن مواضع ضدایرانی مشهور است، در میان یهودیان آمریکا گفته که سازمان ملل نباید روی اقدامات اسراییل تمرکز کند و این ایران است که اعمال و رفتارش باید زیر ذره بین باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد امروز در کنگره جهانی یهودیان در واشنگتن حاضر شد و در خصوص موضع دولت ترامپ در حمایت از اسراییل، سخن گفت.

هیلی ابتدا به حضار در خصوص رویه سازمان مللی دولت ترامپ در حمایت از اسراییل بشارت داد و گفت: دیگر آمریکا در برابر بدرفتاری با اسرییل در سازمان ملل، سکوت نخواهد کرد؛ روز جدیدی برای اسراییل آغاز شده است.

نماینده آمریکا در سازمان ملل ادامه داد: تا زمانی که من نماینده آمریکا در سازمان ملل هستم، در حمایت از حقیقت ایستادگی می کنم و این یعنی ایستادگی در کنار اسراییل.

هیلی اعتقاد داشت که نقض فاحش حقوق بشر و کشتار غیرنظامیان توسط اسراییل نباید در سازمان ملل مورد بحث جدی قرار بگیرد؛ وی در این خصوص گفت: اسراییل بیش از ایران، ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده آمریکا در سازمان ملل: باید به جای اسراییل، روی ایران تمرکز شود

نماینده آمریکا در سازمان ملل: باید به جای اسراییل، روی ایران تمرکز شود