مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اردیبهشت 1396 ساعت 21:302017-04-25سياسي

باید به فرهنگ ایثار و شهادت برگردیم/ فرهنگ سیاسی شهدا رقابت برای خدمت به خلق بود


رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: باید به فرهنگ ایثار و شهادت برگردیم، چون دفاع مقدس برای ما گنجینه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه لرستان، داود گودرزی در مراسم دومین کنگره شهدای دانشجوی لرستان، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا و شناخت زندگی شهدا باعث اصلاح جامعه می شود.

وی وظیفه بسیج را تربیت نیروهای جوان مؤمن و انقلابی در جامعه دانست و افزود: دشمن تمام تلاش خود را می کند تا روحیه خودباوری، نشاط و شادی را از جامعه و جوانان ما بگیرد و جوانان را ناامید کند.

گودرزی وصل شدن به شهدا را مهم ترین راهکار مصونیت از هجمه های دشمن دانست و اضافه کرد: شهدا خانواده کرم، بخشش و بزرگی هستند.

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: در فرهنگ سیاسی امروزه کسانی که وارد عرصه سیاست می شوند فقط به قدرت توجه دارند این در حالی است که فرهنگ سیاسی شهدا رقابت برای خدمت به خلق خدا بود.

وی یادآور شد: در اوایل انقلاب جوانان این مملکت در دور افتاده ترین و صعب العبورترین روستاها احساس مسئولیت کرده و به فرمان امام شان لبیک گفتند لذا مهمترین درس شهدا به ما احساس مسئولیت است.

گودرزی از خودگذشتگی و ایثار شهدا را رمز موفقیت آنان دانست و گفت: باید به فرهنگ ایثار و شهادت برگردیم چون دفاع مقدس برای ما گنجینه است و فرهنگ سیاسی ما باید مانند فرهنگ سیاسی شهدا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به فرهنگ ایثار و شهادت برگردیم/ فرهنگ سیاسی شهدا رقابت برای خدمت به خلق بود

باید به فرهنگ ایثار و شهادت برگردیم/ فرهنگ سیاسی شهدا رقابت برای خدمت به خلق بود