مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اردیبهشت 1396 ساعت 20:552017-04-25سياسي

جنگلبان گلستانی با ضربه تبر مجروح شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان از مجروح شدن جنگلبان پارک جنگلی «قرق» با ضربه تبر و ادامه داشتن پیگیری های قانونی و قضایی در این مورد خبر داد.

- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان از مجروح شدن جنگلبان پارک جنگلی قرق با ضربه تبر و ادامه داشتن پیگیری های قانونی و قضایی در این مورد خبر داد.

ابوطالب قزلسفلو در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیش از ظهر دوشنبه، جنگلبان قدرت الله قاسمی در پارک جنگلی قرق با دامداری مواجه می شود که گله خود را برای چرا به پارک آورده بود.

وی با یادآوری اینکه طبق قانون چرای دام در جنگل ممنوع است، افزود: جنگلبان قاسمی حسب وظیفه به دامدار تذکر داده و مشغول مستندسازی از حضور دام در جنگل بود که دامدار با شییی در دست داشته که به نظر می رسد تبر بوده، ضربه هایی را به شکم و سر این جنگلبان وارد می کند.

حال عمومی جنگلبان خوب استمدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان ادامه داد: جنگلبان به بیمارستان منتقل شد و دیشب در بیمارستان گرگان بستری بود و هم اکنون حال عمومی وی خوب است.

وی بابیان اینکه بیشترین آسیب به سرجنگلبان قاسمی واردشده، اضافه کرد: در این جراحت سرجنگلبان 10 بخیه خورده است و عکس برداری های پزشکی نشان داده مشکل حاد دیگری برای وی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگلبان گلستانی با ضربه تبر مجروح شد

جنگلبان گلستانی با ضربه تبر مجروح شد