مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اردیبهشت 1396 ساعت 20:512017-04-25سياسي

گروگانگیری در بیمارستان البرز تکذیب شد


در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی با عنوان گروگانگیری بیمار به علت عدم پرداخت هزینه بیمارستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز به سرعت در محل حاضر شده و موضوع را بررسی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از کرج به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، فتح الله حقیقی عصر سه شنبه به صورت سرزده در بیمارستان البرز کرج حاضر شد و افزود: زمانی که در بیمارستان حاضر شدم بیمار مذکور در حال مرخصی و منتظر همراهش برای خروج از بیمارستان بود.

وی ادامه داد: بیمار از شیطنت همراهش به دلیل انتشار این فیلم عذرخواهی کرده و مدعی شد که هیچ گونه مشکلی برای ترخیص نداشته است.

حقیقی گفت: بیمار با دفترچه غیر، جراحی شده ولی علیرغم چنین تخلف بزرگی وی مورد مواخذه قرار نگرفته و از تمامی امکانات لازم نیز برخوردار شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود، افرادی با انتشار چنین تصاویری مردم را بازیچه اهداف خود قرار داده و به دنبال منافع شخصی هستند بنابراین با توجه به اینکه مشغله و برنامه های بسیاری در این برهه از زمان داریم شخصا این موضوع را پیگیری کردم.

معاون استاندار البرز گفت: تنویر افکار عمومی را به عنوان یک اصل مهم در کار دانسته و برای تحقق این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروگانگیری در بیمارستان البرز تکذیب شد

گروگانگیری در بیمارستان البرز تکذیب شد