مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اردیبهشت 1396 ساعت 20:162017-04-25سياسي

خشونت علیه زنان در جوامع سکولار شدیدتر از جوامع مذهبی است


یک استاد دانشگاه با اشاره به مسئله مبارزه با خشونت علیه زنان تأکید کرد: خشونت علیه زنان در همه دنیا هست ولی در جاهایی که مذهبی تر هستند این مسئله کمتر است و آنهایی که سکولارتر هستند به مراتب شاهد خشونت بیشتری علیه زنان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان که بعد از امروز (سه شنبه 5 اردیبهشت ماه) و در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد، با اشاره به نگاه اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به زن، گفت: قانون اساسی ما نگاه ویژه ای به نقش و جایگاه زن داشته است و خواسته شده به زنان توجه بیشتری شود به این دلیل که به زنان در نظام طاغوت ظلم و ستم بیشتری شده است.

رحیم پور ازغدی ادامه داد: در قانون اساسی علی رغم اینکه هر وقت از مردم صحبت می شود بحث زن و مرد مطرح نیست ولی باز به طور خاص به زن به عنوان یک شخصیت مستقل و هم به عنوان رکن خانواده یک اشاره اضافی به زن شده و به مسئله زن به عنوان اولین مسائل پرداخته شده است.

وی افزود: در خانواده زن و مرد به یکدیگر نیازمند هستند، در اسلام در رابطه با زندگی زن و مرد توصیه هایی شده ولی واجب نشده که زن درون خانه باشد و بیرون از خانه کار نکند، به نوعی تقسیم کار توصیه شده است ولی به این مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشونت علیه زنان در جوامع سکولار شدیدتر از جوامع مذهبی است

خشونت علیه زنان در جوامع سکولار شدیدتر از جوامع مذهبی است