مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اردیبهشت 1396 ساعت 19:102017-04-25سياسي

برگزاری"نماز وحدت" در دانشگاه مذاهب اسلامی در سالروز مبعث پیامبر(ص)


به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و کانون قرآن و عترت( مجمع خادمان قرآن) دانشگاه مذاهب اسلامی "نماز وحدت دانشجویان شیعه و سنی" در نمازخانه دانشگاه برگزار شد.

- برگزاری"نماز وحدت" در دانشگاه مذاهب اسلامی در سالروز مبعث پیامبر(ص) به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و کانون قرآن و عترت( مجمع خادمان قرآن) دانشگاه مذاهب اسلامی "نماز وحدت دانشجویان شیعه و سنی" در نمازخانه دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی، نماز وحدت همزمان با سالروز مبعث حضرت ختمی مرتبت رسول مکرم اسلام(ص) امروز سه شنبه 5 اردیبهشت ماه با حضور معاون دانشجویی و فرهنگی و جمعی از دانشجویان با شکوه و فضای معنوی در نمازخانه دانشگاه اقامه شد.

پس از اقامه نماز وحدت سید مرتضی جوادی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در سخنانی به بیان ویژگی های عید سعید و بزرگ مبعث پرداخت و با اشاره به آموزه های اخلاقی و ناب رسول خدا(ص) والاترین پیام عید مبعث را وحدت و انسجام امت محمدی عنوان کرد.

وی با اشاره به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب در عید مبعث افزود: مهمترین راه مبارزه با جریان های تکفیری و اختلاف افکن اتحاد و برادری میان مسلمانان است که سبب یاس و نا امیدی دشمنان شده و همین مسأله منجر به نابودی آنها خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری"نماز وحدت" در دانشگاه مذاهب اسلامی در سالروز مبعث پیامبر(ص)

برگزاری"نماز وحدت" در دانشگاه مذاهب اسلامی در سالروز مبعث پیامبر(ص)