مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اردیبهشت 1396 ساعت 14:512017-04-25سياسي

روایت مستندِ امام جماعت انقلابی مسجد گوهرشاد آیت الله سید هاشم میردامادی


کتاب فقیه آزاده تلاشی مستند، ساده و شیرین از زندگی آیت الله سید هاشم میردامادی، امام جماعت مسجد گوهرشاد است؛ کسی که در دوران حکمرانی رضاخان بر ایران در برابر او و تصمیماتش از جمله کشف حجاب، - قد علم کرد و به واسطه مبارزاتش، دستگیر و به سمنان و ری تبعید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"، زنده یاد آیت الله سید هاشم میردامادی نجف آبادی در ذهن و خاطره مراجع، علما و روحانیون و همچنین متدینین مشهد با نام مسجد گوهرشاد گره خورده است.

وقتی از علمایی مانند آیات سید عبدالجواد علم الهدی، سید علی مقدم قوچانی و سید مهدی طباطبایی و حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی میرلوحی سراغ آیت الله میردامادی را گرفتم، اولین سخنشان این بود امام جماعت و مفسر قرآن در مسجد گوهرشاد .

کتاب فقیه آزاده حاصل یک سال و نیم، پژوهش، تدبر و مطالعه آیت الله سید باقرآیت میردامادی (نماینده آیت الله العظمی نوری همدانی در تهران) و مرتضی خواجوند سریوی، است.

این دو پس از برگزاری همایش بزرگداشت مرحوم آیت الله میردامادی نجف آبادی در فروردین ماه 94 و با درخواست خانواده آن مرحوم، اقدام به تدوین این کتاب کردند که حاصل آن تلاش ها و پژوهش ها کتاب فقیه آزاده شد.

از این رو که آیت الله سید هاشم میردامادی، پدر بزرگ آیت الله سید علی خامنه ای، مقام معظم رهبری است، آیت الله سید باقر میردامادی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت مستندِ امام جماعت انقلابی مسجد گوهرشاد آیت الله سید هاشم میردامادی

روایت مستندِ امام جماعت انقلابی مسجد گوهرشاد آیت الله سید هاشم میردامادی