مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اردیبهشت 1396 ساعت 14:502017-04-25سياسي

چشم انداز ریاست جمهوری دوازدهم در مناظره حسن رسولی و محمد حسینی


محمد حسینی(وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دهم) و حسن رسولی(عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان) با موضوع با موضوع چشم انداز ریاست جمهوری دوازدهم با یکدیگر مناظره کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمد حسینی در ابتدای این مناظره که به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، با طرح این پرسش که آیا مصلحت است دولت روحانی بار دیگر تکرار شود، اظهار کرد: اخیرا مشاهده کردیم که آقای روحانی در یک نشست خبری وعده هایی که داده بود در خصوص حل 100 روزه مشکلات را انکار کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم خاطرنشان کرد: تیمی که ما الان می بینیم تیمی ضعیف، فرتوت و بی انگیزه است، خیلی از وزرای دولت در ناز و نعمت هستند و نمی توانند درک کنند مردم با چه مشکلاتی در زندگی شان دست و پنجه نرم می کنند.

حسینی با طرح این ادعا که مردم از وضع موجود ناراضی هستند، بیان کرد: وعده هایی که به مردم داده شد عملی نشده ، فقط برخی مواقع یک سری آمار و رقم ها بیان می شود، به طور مثال اخیرا که نرخ رشد اعلام شد این مساله صرفا به خاطر فروش نفت بوده و تحلیل گران گفتند که این رقم دیگر تکرار نمی شود.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: نباید دائم به گذشته برگردیم، احمدی نژاد خودش بارها گفته من اصولگرا نیستم، اخیرا هم شما دیدید که مشایی به رییس دولت اصلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز ریاست جمهوری دوازدهم در مناظره حسن رسولی و محمد حسینی

چشم انداز ریاست جمهوری دوازدهم در مناظره حسن رسولی و محمد حسینی