مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اردیبهشت 1396 ساعت 11:252017-04-25اقتصادي

تعیین تکلیف پورشه های قاچاق


رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: اگر شرایط صادرات پورشه ها و دیگر خودروهای لوکس قاچاق به کشورهای دیگر فراهم شود، آنها را صادر کرده و در غیر این صورت، باید امحاء شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، حبیب الله حقیقی گفت: طبق قانون، کالاهای قاچاق کشف شده نباید در بازار داخلی بازتوزیع شوند که بر این اساس، ابتدا باید شرایط صادرات آنها فراهم شود و در غیر این صورت، امحاء خواهند شد.

رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: در سال 95 نسبت به 94 حجم کالای امحاء شده در کشور 256 درصد رشد نشان می دهد؛ بر این اساس، امحاء کالاهای قاچاق در سال 96 با قوت و قدرت ادامه می یابد و ما سعی داریم روند امحا در سال 96 نسبت به 95 با سرعت و دقت بیشتری به انجام برسد.

وی از ساماندهی معابر موقت کولبری خبر داد و گفت: طرح ساماندهی تنظیم شده و در دولت در حال پیگیری است.

حقیقی با بیان اینکه یکی از اولویت های اصلی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال 96، انهدام کالاهای قاچاق قبل از عرضه است افزود: به همین منظور، طرح ساماندهی ورودی های کالا به کشور از قبیل گمرک، مناطق آزاد، ته لنجی، کولبری و ملوانی در دستور کار قرار دارد و تاکنون برخی از این معابر، ساماندهی شده اند و برخی دیگر، در دست ساماندهی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف پورشه های قاچاق

تعیین تکلیف پورشه های قاچاق