مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اردیبهشت 1396 ساعت 11:102017-04-25اقتصادي

تحویل 4 هواپیمای برجامی به ایران تا 3 هفته دیگر


مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه عدم ورود بویینگ 777 به ایران به دلیل ناتوانی مالی هما نیست، موجود نبودن این هواپیما را دلیل اصلی این امر دانست و در عین حال خبر داد که ایران ایر تا سه هفته دیگر 4 فروند از هواپیماهای ای.

تی.

آر سفارشی خود را تحویل می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد پرورش گفت: طبق قرارداد ایران ایر با کمپانی بویینگ اولین فروند از سری هواپیماهای بویینگ 777 در اواخر فروردین ماه 97 تحویل ایران داده می شود.

وی ادامه داد: بویینگ اخیرا پیشنهاد خرید یک فروند هواپیمایی را که شرکت (ترکیش ایرلاینز) از خرید آن انصراف داده بود به ایران مطرح کرد و ما ضمن استقبال از پیشنهاد بویینگ بررسی های فنی و تخصصی را انجام دادیم، اما پس از بررسی های فنی و اقتصادی و درست زمانی که 90 درصد موافق خرید این هواپیما بودیم دیگر این هواپیما موجود نبود.

مدیر عامل هما در این باره اضافه کرد: ایران ایر مشروط به موجود بودن این هواپیما مذاکرات جدید را پذیرفت و در شرایط فعلی که از این نوع هواپیما موجود نیست مذاکرات متوقف می شود.

وی با رد اخبار برخی رسانه ها در خصوص عدم تامین مالی برای خرید بویینگ 777 به عنوان دلیل اصلی لغو خرید، گفت: اینکه هما نتوانسته است شرایط را برای تامین مالی این هواپیما فراهم کند موضوعیت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 4 هواپیمای برجامی به ایران تا 3 هفته دیگر

تحویل 4 هواپیمای برجامی به ایران تا 3 هفته دیگر