مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اردیبهشت 1396 ساعت 08:052017-04-25بين الملل

هلاکت بیش از 300 تروریست در حومه شمالی حماه


نیروهای ارتش سوریه شهرک المصاصنه و چند منطقه راهبردی دیگر را در حومه شمالی حماه آزاد کردند و بیش از 300 فرد مسلح تروریست در این عملیات به هلاکت رسیدند.

- حسام زیدان خبرنگار العالم در حومه شمالی حماه در این باره گفت: دیروز ارتش سوریه پس از سیطره بر شهرک الزلاقیات به دستاوردهای نظامی جدیدی در حومه شمالی حماه دست یافتند.

نیروهای سوری در این عملیات توانستند شهرک المصاصنه و زور الهیسه و زور الطیبه در شمال شهرک استراتژیک طیبه الامام را آزاد کنند.

این پیشروی در حالی کسب شد که نیروهای ارتش سوریه توانستند خط دفاعی به طول دوازده کیلومتر از شهرک المعان در شرق تا شهرک حلفایا در غرب ایجاد کنند.

این اقدام امکان پیشروی نیروهای ارتش و تسلط بر شمال شهرک طیبه الامام را که خود منجر به تصرف شهرک المصاصنه و الزور و مناطق اطراف آن شد فراهم کرد.

خبرنگار العالم در ادامه گفت: این منطقه خطوط امدادرسانی تروریست ها از ترکیه به سوی شهرک مورک در حومه جنوبی ادلب را مسدود کرد.

علاوه بر این به نیروهای ارتش سوریه این امکان را داد تا خطوط دفاعی گروه های مسلح در منطقه مورک و اللطامنه و لحایا و البویضه را هدف قرار دهند و حلقه محاصره را بر آنان در این منطقه تنگ تر کنند و امکان مانورهای نظامی برای حمله و یا دفاع را از تروریست ها بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت بیش از 300 تروریست در حومه شمالی حماه

هلاکت بیش از 300 تروریست در حومه شمالی حماه