مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اردیبهشت 1396 ساعت 02:502017-04-24اقتصادي

آموزش «قواعد بازنشستگی» برای کارکنان دستگاه های دولتی


رییس اداره آموزش و توسعه صندوق بازنشستگی کشوری از اجرای سطح پیشرفته دوره های آموزشی کشوری قواعد و قوانین بازنشستگی برای کارکنان مشمول قانون بازنشستگی دستگاه های دولتی در سال جاری خبر داد.

- زهرا زاده غلام در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه استانداردسازی فرآیند آموزش را به صورت جدی در سه سال گذشته مدنظر قرار دادیم اظهار کرد: آسیب شناسی فرآیند آموزش را انجام و موفق شدیم گواهینامه بین المللی در این زمینه را هم دریافت کنیم.

وی افزود: صندوق بازنشستگی آموزش های خود را مبتنی بر چهار گروه کرده است و علاوه بر آموزش ضمن خدمت کارکنان، برای بازنشستگان و خانواده آنها، کارکنان در آستانه بازنشستگی و کارشناسان دستگاه های مشمول قانون بازنشستگی کشوری را تحت پوشش قرار داده است.

رییس اداره آموزش و توسعه صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه در حوزه دستگاه های مشمول قانون صندوق بازنشستگی برای کارکنان بخش های اداری و بازنشستگی دوره های آموزشی با عنوان آشنایی با قواعد و مقررات بازنشستگی را برای کل استان ها در دوسال گذشته برگزار کردیم و حدود 40 هزار ساعت آموزشی برای این منظور صرف شد.

زاده غلام با بیان اینکه 12 ساعت آموزش برای هر دوره در استان های مختلف اختصاص یافت گفت: هدف نهایی ما این است که شان بازنشستگان را حفظ و کمک کنیم تا برقراری احکام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش «قواعد بازنشستگی» برای کارکنان دستگاه های دولتی

آموزش «قواعد بازنشستگی» برای کارکنان دستگاه های دولتی