مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 22:502017-04-24اقتصادي

وزیر کار: پرداخت یارانه 250 هزار تومانی حرف مسوولانه ای نیست


" وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه حق نداریم 40 هزار تومان در جیب افراد بریزیم و 200 هزار تومان از جیب دیگر بکشیم افزود: ما باید کرامت را برگردانیم و در این 4 سال موفق شدیم زیرساخت های حرکتی جهشی را آماده و فراهم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علی ربیعی عصر دوشنبه در همایش اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال در خانه معلم همدان افزود: برخی سخنان امروز که گفته می شود یارانه 250 هزار تومانی یا پول به بیکار می دهیم مسوولانه نیست چرا که باید پول را به کارفرما داد و فرد را حمایت کرد تا سر کار برود و این طرح بزودی اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: باید به یاد آورد که جامعه ای که در آن پول، پول بیاورد و افراد با رانت، ثروتمند شوند ، مرهون کار و کارگر نیست و جامعه تولید محور است که مرهون کار و کارگر است.

وی تاکید کرد: به عنوان وزیر کار، هرکسی پیچ و مهره ای به زمین بدوزد به او احترام می گذارم و کارگری که از جان خود مایه می گذارد ، ارزش می نهم و این جامعه کار و کارگر ارزشمند است.

ربیعی گفت: اگر می خواهیم جامعه ای تولید محور داشته باشیم باید اهمیت اقتصاد و فرهنگ در نهادهای اجتماعی تقویت شود تا قدرت ایران را افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: اگر می خواهیم در حوزه اقتصادی حرکتی پرشتاب داشته باشیم باید بدون هراس از دشمن و با عقلانیت ، سخت کوشی و تولید محور حرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار: پرداخت یارانه 250 هزار تومانی حرف مسوولانه ای نیست

وزیر کار: پرداخت یارانه 250 هزار تومانی حرف مسوولانه ای نیست