مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 22:202017-04-24سياسي

فعالیت دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در دانشگاه تهران آغاز شد


همزمان با شب مبعث پیامبر گرامی اسلام، دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در دانشگاه تهران آغاز به کار کرد.

- همزمان با عید سعید مبعث و با حضور مدیران جهاد دانشگاهی و مسئولین دانشگاه تهران فعالیت دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در دانشگاه تهران آغاز شد همزمان با شب مبعث پیامبر گرامی اسلام، دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در دانشگاه تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مراسمی که به این منظور با حضور رییس سازمان جهاد دانشگاهی تهران، معاون فرهنگی دانشگاه تهران، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران و مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد، بر نقش و جایگاه این دفتر در انتشار اخبار امیدبخش علمی دانشگاه تهران تاکید شد.

سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی تهران: خبر منشأ امید است دکتر طباطبایی در مراسم آغاز به کار دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در دانشگاه تهران رشد و توسعه را یکی از ارکان نشاط جامعه دانست و گفت: جامعه نیاز به نشاط دارد و رشد و توسعه یکی از ارکان نشاط و امید است که سرمنشأ آن اخبار علمی و فرهنگی است.

وی افزود: انتخاب خبر مناسب از حوزه مورد وثوق، انتشار اخبار همایش های علمی و تخصصی دانشگاه، پیگیری اخبار پروژه های بین المللی دانشگاه، جهاد دانشگاهی و دانشگاهیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در دانشگاه تهران آغاز شد

فعالیت دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در دانشگاه تهران آغاز شد