مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 21:362017-04-24بين الملل

تسلط ارتش سوریه بر چند شهرک و روستای دیگر در شمال حماه


نیروهای ارتش سوریه موفق شدند امنیت را به شهرک ها و روستاهای المصاصنه، زور الحیصه و زور الطیبه در ریف شمالی حماه بازگردانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس"، نیروهای ارتش سوریه چند روزی است که عملیات خود را برای آزادسازی شمال استان حماه آغاز کردند و طی این مدت موفق شدند چندین روستا و شهرک را از دست داعش آزاد کنند.

خبرگزاری سانا در این ارتباط گزارش داد که نیروهای سوری پس از درگیری با عناصر تروریستی موفق شدند امنیت و آرامش را به شهرک ها و روستاهای المصاصنه، زور الحیصه، و زور الطیبه واقع در ریف شمالی حماه بازگردانند.

نیروهای ارتش سوریه دو روز گذشته نیز پس از درگیری های با تروریست ها در ریف شمالی استان حماه موفق شدند، شهرک ها و روستاهایی مانند حلفایا، زلین، الویبده، بطیش، زور الناصریه، زور أبو زید، تل الناصریه وتل المنطار را از کنترل تروریست ها خارج کنند.

انتهای پیام/ح http://fna.

ir/TK0KXP نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلط ارتش سوریه بر چند شهرک و روستای دیگر در شمال حماه

تسلط ارتش سوریه بر چند شهرک و روستای دیگر در شمال حماه